کد خبر: ۲۰۴۴۰
تاریخ انتشار:۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳
داود قاسمی به عنوان خبرنگار صدا و سیما در شهرستان کازرون معرفی شد
به گزارش کازرون نما، پس از گذشت چند ماه از استعفای ناصر درخشنده، خبرنگار پیشکسوت صدا و سیما، بالاخره از سوی معاونت خبر صدا و سیمای فارس، داود قاسمی کازرونی به عنوان خبرنگار آزاد صدا و سیما در شهرستان کازرون معرفی شد.
به گزارش کازرون نما، پس از گذشت چند ماه از استعفای ناصر درخشنده، خبرنگار پیشکسوت صدا و سیما، بالاخره از سوی معاونت خبر صدا و سیمای فارس، داود قاسمی کازرونی به عنوان خبرنگار آزاد صدا و سیما در شهرستان کازرون  معرفی شد.

قاسمی که از جوانان خوش ذوق رسانه ای و هنری کازرون است کار رسانه ای خود را به صورت حرفه ای از ابتدای دهه ۹۰ با پایگاه خبری عصرکازرون و همکاری با رسانه های مکتوب و مجازی شهرستان آغاز کرد و در حال حاضر در مدیریت توزیع برق شهرستان مسئول روابط عمومی و  همچنین مسئولیت کانون بسیج فعالان رسانه شهرستان را نیز بر عهده دارد.

بر اساس این گزارش، پیش از این، ناصر درخشنده که در طول چهل سال با انجام این مسئولیت خطیر، فعالیتهای چشمگیری در معرفی و انعکاس رویدادهای شهرستان کازرون در رسانه ملی بر عهده داشته ، به دلایلی از جمله برخوردهای فرماندار سابق، قریب به چندین ماه است که از مسئولیت خود، استعفا داده بود.