کد خبر: ۲۰۴۳۷
تاریخ انتشار:۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
کشف ۲۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در کازرون
فرمانده انتظامی کازرون از کشف ۲۰۰ کیلو و ۷۰۰ گرم انواع مواد مخدر در ۱۰ ماه اول امسال در این شهرستان خبر داد.
به گزارش کازرون نما، سرهنگ اسماعیل زراعتیان، به تشریح دستاورد‌های امسال پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ پرداخت و گفت: تمهیدات و برنامه‌های این حوزه که در قالب نشست‌های تخصصی با حضور مدیران و کارشناسان مبارزه با مواد مخدر، تجزیه و تحلیل و طراحی و برنامه ریزی می‌شود با انسجام و هماهنگی کامل درون و برون سازمانی به مرحله اجرا در می‌آید.

او با بیان اینکه آمار‌ها از اثرگذاری فعالیت‌های مقابله‌ای پلیس حکایت دارد، گفت: از ابتدای امسال تا پایان دی‌ماه با تلاش شبانه روزی و پیگیری‌های گسترده ماموران انتظامی، ۲۰۰ کیلو و ۷۰۰ گرم انواع مواد مخدر در سطح شهرستان کازرون کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کازون با اشاره به انهدام ۷ باند تهیه و توزیع موادمخدر در این مدت گفت: با اقدامات موثر و مقتدرانه پلیس، ۱۷ هزار و ۳۵۸ عدد انواع قرص روانگردان نیز کشف شده است.

سرهنگ زراعتیان با اشاره به افزایش ۱۳ درصدی دستگیری‌های مرتبط با جرائم مواد مخدر گفت: ۳۵۰ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر که ۹ نفر از متهمان دستگیر شده زن هستند که این موضوع یک زنگ خطر جدی به شمار می‌رود.

او به سهم و نقش شهروندان بر تحقق برنامه‌ها و اهداف پلیس نیز اشاره کرد و اعلام هر گونه اطلاعات و اخبار به پلیس را آسان‌ترین راه تحقق مشارکت‌های عمومی و همراهی مردمی در برچیدن بساط بلای خانمان‌سوز اعتیاد برشمرد.