کد خبر: ۲۰۲۰۴
تاریخ انتشار:۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹
بازدید میدانی دکتر غریب فاضل‌نیا، از روند آماده‌سازی حضوری شدن دانشگاه سلمان فارسی
به گزارش کازرون نما؛ صبح امروز، 27 مهرماه، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون طی بازدیدهای میدانی از پردیس و فضای فعلی دانشگاه، از روند آماده‌سازی برای حضوری شدن آموزش مقاطع مختلف تحصیلی،
به گزارش کازرون نما؛ صبح امروز، 27 مهرماه، دکتر غریب فاضل‌نیا، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون طی بازدیدهای میدانی از پردیس و فضای فعلی دانشگاه، از روند آماده‌سازی برای حضوری شدن آموزش مقاطع مختلف تحصیلی، پروژه احداث خوابگاه خیّرساز دختران و تجهیزات خریداری شده برای خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون بازدید نمود و بر لزوم تسریع روندها در جهت ارایه سطح مناسبی از خدمات به دانشجویان تأکید نمود. 

، دکتر غریب فاضل‌نیا، در ابتدای این بازدید با حضور در پروژه در دست احداث خوابگاه دختران، ضمن تقدیر از خیّر محترم، جناب آقای دکتر فریدون مهبودی در جهت فعال‌تر کردن کارگاه، اظهار امیدواری نمود تا بتوان حمایت‌ها و همکاری‌های سایر خیّرین را نیز برای تسریع در اتمام این پروژه جلب نماییم. 

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون در ادامه پس از بازدید از تجهیزات خریداری شده برای خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در جمع دانشجویان ورودی جدید دانشگاه سلمان فارسی کازرون که در قالب آیین استقبال از دانشجویان در دانشگاه حضور داشتند، حاضر شد و در فضایی صمیمی با آنها به گفتگو پرداخت. 

دکتر فاضل‌نیا در این گفتگو ضمن تبریک پذیرش آنها در دانشگاه سلمان فارسی کازرون، با اشاره به دغدغه‌های دانشجویان مبنی بر تأمین خوابگاه، تصریح نمود: گرچه دانشگاه سلمان فارسی کازرون در حوزه خوابگاه‌ها بضاعت محدودی دارد، اما با پیش‌بینی شرایط برای حضوری شدن دانشگاه‌ها، از بهار امسال تلاش‌های متعددی را برای برطرف نمودن این مشکل دنبال کرده‌ایم و خوشبختانه در کنار ظرفیت‌های دانشگاه، همراهی مسئولانه مجموعه مدیریتی شهرستان کازرون را نیز شاهد هستیم. در همین راستا نیز از تمام ظرفیت‌های دانشگاه و شهرستان برای تأمین خوابگاه دانشجویان استفاده خواهیم کرد. 

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون در ادامه افزود: سلامت دانشجویان و ارایه خدماتی مطلوب متناسب با ظرفیت‌ها، در اولویت برنامه‌ریزی دانشگاه قرار دارد. بنابراین با رعایت آیین‌نامه‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و همینطور با لحاظ نمودن برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌های کلان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، علیرغم تمامی دشواری‌ها و مشکلات متعدد موجود، طی هفته‌های اخیر روند آماده‌سازی دانشگاه برای بازگشایی حضوری را به طور جد و مستمر آغاز کرده‌ایم. 

وی همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و مجموعه فعالیت‌های در دست اقدام برای برطرف کردن مشکلات تأمین خوابگاه برای دانشجویان افزود: در حوزه تأمین خوابگاه، ظرفیت‌های مختلف را بررسی کرده‌ایم و چشم‌اندازهای مناسبی را پیش‌رو داریم. برای شرایط مختلف، برنامه‌های متفاوتی را پیش‌بینی کرده‌ایم تا در روندی گام به گام و با در نظر گرفتن سلامت دانشجویان و همچنین لحاظ نمودن امکانات برای ارایه خدمات مختلف از جمله در حوزه خوابگاه، سلف و...، بتوانیم پذیرای دانشجویان به صورت حضوری باشیم. 

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون تصریح نمود: به دنبال عملیاتی کردن برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای کاهش مشکلات خوابگاه، علاوه بر تجهیزاتی که پیش از این در اختیار داشتیم، طی هفته‌های گذشته با صرف اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال، 120 عدد تختخواب، 20 دستگاه یخچال، 20 عدد کمد خوابگاهی و... تهیه شده است. علاوه بر اینها فضاهای مختلفی را پیش‌بینی کرده‌ایم تا با همراهی مسئولان محترم شهرستان و خیّرین حامی علم، بتوانیم آنها را در اختیار دانشجویان قرار دهیم.