کد خبر: ۲۰۱۱۰
تاریخ انتشار:۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
سفر دکتر محمدجواد مرادیان رئیس اورژانس فارس به منطقه کازرون وکوهچنار
به گزارش کازرون نما؛ به دعوت دفتر دکتر فریدون عباسی نماینده این حوزه انتخابیه، دکتر محمدجواد مرادیان رئیس اورژانس فارس طی سفر یک‌روزه به منطقه کازرون وکوهچنار از پایگاه های اورژانس بازدید و مشکلات و کمبودهای اورژانس این دو شهرستان را بررسی کرد.
به گزارش کازرون نما؛ به دعوت دفتر دکتر فریدون عباسی نماینده این حوزه انتخابیه، دکتر محمدجواد مرادیان رئیس اورژانس فارس طی سفر یک‌روزه به منطقه کازرون وکوهچنار از پایگاه های اورژانس بازدید و مشکلات و کمبودهای اورژانس این دو شهرستان را بررسی کرد.

دکتر محمدجواد مرادیان در این بازدید که به میزبانی دفتر نماینده مردم و فرمانداری کوه چنار صورت گرفت، ضمن بازدید از پایگاه های اورژانس تنگ ابوالحیات و قائمیه  از زحمات جمشیدی رئیس اورژانس شهرستان های کازرون وکوهچنار  و اعضای اورژانس منطقه تقدیر و تشکر کرد.

دکتر مرادیان رئیس اورژانس فارس ضمن تقدیر از همکاری و پیگیری های مجدانه نماینده مردم شهرستان های کازرون و کوهچنار در زمینه رفع  مشکلات اورژانس استان و منطقه گفت: دکتر فریدون عباسی با سعه صدر و برنامه ریزی دقیق در وضعیت سخت کرونایی از پایتخت پیگیر رفع مشکلات درمانی استان و حوزه انتخابیه خود بودند که ان شاالله در آینده شاهد تحویلی عظیم در زمینه بهداشت و درمان و فوریت های پزشکی و اورژانس در استان و علل خصوص منطقه کازرون و کوهچنار خواهیم بود. 
 
رئیس اورژانس فارس با اشاره به دیدار اخیر دکتر عباسی با سرپرست اورژانس کشور گفت: ضمن تشکر از دکتر فریدون عباسی که در این جلسه به صورت کامل به بیان مشکلات و کمبود های اورژانس منطقه پرداختند و با رایزنی مجوزهای لازم جهت راه اندازی مرکز تعمیر و نگهداری و ارتقا ناوگان اورژانس جنوب کشور را برای شهرستان کازرون گرفتند.
 
دکتر مرادیان با اشاره به اهمیت جداسازی و استقلال اورژانس کوهچنار از کازرون گفت: باتوجه به جمعیت دو شهرستان و اهمیت وجود تجهیزات درمانی و اورژانس در منطقه با پیگیری دکتر عباسی درخواست استقلال کامل اورژانس کوهچنار از کازرون داده شده که به زودی شاهد جداسازی و افزایش پایگاه و تجهیزات جدید در دو شهرستان خواهیم بود. 

وی در ادامه گفت: متاستفانه دلیل تعطیلی پایگاه اورژانس ملا اره کازرون کمبود نیرو انسانی در استان بود‌ که با پیگیری وزارت بهداشت و درمان و قول مساعد سرپرست اورژانس کشور سهمیه جذب نیروی انسانی در شهرستان کازرون و کوهچنار افزایش خواهد یافت.

دکتر مرادیان نوید اختصاص اورژانس هوایی به منطقه کازرون وکوهچنار داد وگفت: با توجه به نامه نگاری های لازم و پیگیری نماینده مردم از پایتخت و رئيس اورژانس منطقه به دنبال راه اندازی هرچه سریعتر اورژانس هوایی در منطقه کازرون و کوهچنار خواهیم بود.

در این بازدید ضرورت احداث پایگاه دوم اورژانس شهری با توجه به جمعیت و نیاز مبرم شهر قائمیه بیان و قول  پیگیری های لازم از طرف رئیس اورژانس فارس داده شد.