کد خبر: ۱۹۹۱۸
تاریخ انتشار:۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
کشف 142 فقره انواع سرقت توسط پلیس کازرون
به گزارش کازرون نما؛ فرمانده انتظامی كازرون از دستگیری 67 سارق و کشف 142 فقره انواع سرقت طي يك ماه گذشته در این شهرستان خبر داد. اسماعیل زراعتیان، در تشریح این خبر اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان کازرون با هدف کنترل و کاهش سرقت و مبارزه با سارقان و خریداران اموال مسروقه در يك ماه گذشته به اجرا در آمد.
به گزارش کازرون نما؛ فرمانده انتظامی كازرون از دستگیری 67 سارق و کشف 142 فقره انواع سرقت طي يك ماه گذشته در این شهرستان خبر داد. 

اسماعیل زراعتیان، در تشریح این خبر اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان کازرون با هدف کنترل و کاهش سرقت و مبارزه با سارقان و خریداران اموال مسروقه در يك ماه گذشته به اجرا در آمد.

کشف 142 فقره انواع سرقت توسط پلیس کازرون

وي افزود: در اجراي این طرح که با شناسايي و رصد سارقان حرفه ای سطح حوزه و کنترل مخفیگاه آنان همراه بود، 67 سارق دستگیر و 142 فقره انواع سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان کازرون با اعلام اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه امنیت و آرامش مردم عزیز خط قرمز ما است، از شهروندان و مردم عزیز انتظار می رود در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.