کد خبر: ۱۹۵۹۵
تاریخ انتشار:۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
سرهنگ زراعتیان خبر داد:
شناسایی و انهدام باند سارقان منازل و مغازه در کازرون
به گزارش کازرون نما؛ فرمانده انتظامی "کازرون" گفت: با تلاش همه‌جانبه و شبانه‌روزی پلیس آگاهی شهرستان ، یک باند ۵ نفره سارق غیر بومی منزل و مغازه در کازرون شناسایی و منهدم شد.
به گزارش دریافتی کازرون نما؛ سرهنگ "اسماعیل زراعتیان" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منزل و مغازه در شهرستان کازرون، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.


 وی تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، مطلع شدند باند ۵ نفره سارقان پس از سرقت به خارج از استان فارس متواری شده‌اند .


سرهنگ زراعتیان با بیان اینکه، سارقان پس از ارتکاب جرم در کازرون به استان‌های کرمان و یاسوج متواری شده بودند ,گفت: ماموران پس از اخذ نیابت قضایی به آن مکان ها اعزام و در دو عملیات ضربتی هر پنج سارق که اعضای یک باند بودن را در مخفیگاهشان دستگیر و به شهرستان کازرون انتقال دادند.


 فرمانده انتظامی شهرستان با اشاره به اینکه، متهمان در بازجویی فنی و تخصصی و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۳۰ فقره سرقت منزل و مغازه در کازرون اقرار کردند،عنوان داشت: این سارقان حرفه ای پس از سیر مراحل قانونی ، روانه زندان شدند.