کد خبر: ۱۹۵۹۴
تاریخ انتشار:۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱
مدیر آموزش و پرورش مطرح کرد:
معلمان کازرونی در روزگار کرونایی خلاقیت و شرافت را به اوج رساند
به گزارش کازرون نما؛ معلمان کازرونی در روزگار کرونایی خلاقیت و شرافت را به اوج رساند و اجازه ندادند چراغ آموزش خاموش شود. 
به گزارش دریافتی کازرون نما، در اجرای طرح ارزیابی و نظارت بر فرآیندهای آموزشی و تربیتی مدارس و با محوریت بررسی روش های فعالیت مدارس در فضای مجازی بازرسان ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش به همراه کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش فارس از مدارس کازرون بازدید کردند. 


معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش کازرون در نشست جمع‌بندی و پایانی این بازدید در جمع بازرسان و شورای معاونین آموزش و پرورش این شهر با بیان مختصری از تاریخچه آموزش و پرورش این شهر اظهار داشت: معلمان با نگاه جهادی توانستند بستر لازم را برای تداوم فرایند تعلیم و تربیت در شرایط غافلگیرکننده به دلیل شیوع بیماری کرونا به وجود آورند. 


امیرحسین جمشیدی در ادامه گوشه‌ای از فعالیت‌های خلاقانه، پرمنفعت و دلسوزانه ی معلمان، مربیان و کادر اجرایی مدارس در دوران آموزشهای مجازی را برشمرد و اظهار امیدواری نمود که با هماهنگی درون بخشی شاهد اجرای دستورالعمل های بهداشتی و آموزشی مرتبط با دوران کرونا و به دنبال آن شاهد موفقیت‌های دانش آموزان باشیم. 


سپس رحمانی، کارشناس مسئول اداره ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش هدف از این بازدید ها را نظارت مستقیم و میدانی بر فعالیت مدارس عنوان کرد. 


وی افزود: دیدن و شنیدن مسائل و مشکلات مدارس و آگاهی کامل بر روند آموزشی مدارس و انعکاس آن به تصمیم‌گیران وزارتی جهت اتخاذ رویکرد ها و تصمیم های واقع بینانه از دیگر اهداف این بازدیدها می باشد. 


در پایان وی ضمن مطلوب توصیف کردن روند آموزش در مدارس کازرون، بر اساس بررسی ها و بازدیدهای صورت گرفته، از زحمات معلمان و کادر اجرایی مدارس و نیز از همراهی و همکاری اولیای دانش‌آموزان قدردانی کرد.