کد خبر: ۱۸۲۵۲
تاریخ انتشار:۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹
رئیس پلیس راه شمالی استان:
امداد رسانی پلیس راه به خودروهای گرفتار شده در برف
رئیس پلیس راه شمالی استان فارس از امداد رسانی کارکنان این مجموعه به رانندگان و مسافران خودرو‌های گرفتار شده در برف خبر داد.
به گزارش کازرون نما، به نقل از سرهنگ عبدالهاشم دهقانی (رئیس پلیس راه شمالی استان): در پی بارش سنگین برف در فارس و غافلگیری مسافران و شهروندان، تردد در محور کازرون و سپیدان به شیراز به کندی انجام می‌شد که در این خصوص بعضی از خودرو‌ها به علت نداشتن زنجیر چرخ و تجهیزات کافی گرفتار شده بودند.

او با بیان اینکه بارش برف باعث مسدود شدن ۶ ساعته مسیر کازرون به سمت شیراز شده بود، گفت: نیرو‌های این پلیس با آمادگی کامل در نقاط برف گیر مستقر شدند و به خودرو‌هایی که گرفتار در برف شده بودند امداد رسانیکردند.

سرهنگ دهقانی با بیان اینکه پلیس با کمک عوامل راهداری نسبت به برف روبی و بازگشایی محور‌های مواصلاتی اقدام کردند، عنوان داشت: این کار باعث رضایتمندی خانواده‌ها و مسافران شد.

رئیس پلیس راه شمالی استان به شهروندان توصیه کرد با توجه به تداوم بارش برف در مناطق سرد و کوهستانی و کاهش دما، از تردد غیر ضروری بپرهیزند و به توصیه‌های خادمان خود در پلیس راه توجه ویژه کنند تا سفری ایمن برای خود و خانواده به ارمغان بیاورند.