کد خبر: ۱۷۴۲۱
تاریخ انتشار:۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
روابط عمومی توزیع برق کازرون خبر داد:
همایش بزرگ تجلیل از بازنشستگان صنعت برق در کازرون برگزار شد + عکس
طبق برنامه ریزی ها و هماهنگی های صورت گرفته با شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، چهارشنبه 22 شهریورماه از 120 نفر پرسنل بازنشسته صنعت برق با حضور مدیران توزیع برق شهرستان های کازرون، نورآباد ممسنی و رستم تجلیل شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت توزیع برق کازرون، مراسم تجلیل و تقدیر از بازنشستگان صنعت برق با حضور بازنشستگان برق کازرون، خشت، کنارتخته و کمارج، قائمیه، نودان، بالاده و شهرستان های نورآباد و رستم 22 شهریورماه در سالن شماره یک فرهنگیان کازرون طی مراسمی شاد و مفرحی برگزار و با اهدای جوایزی از زحمات طاقت فرسا و متعهدانه بازنشستگان تقدیر گردید.

مدیر توزیع برق کازرون ضمن تقدیر و تشکر از توجه و عنایت ویژه مدیر عامل محترم شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به پرسنل با تجربه و بازنشسته، این همایش را فارغ از رفع تکیلف های ظاهری، سرآغازی شیرین جهت اقدامات عملی در راستای تجلیل از مقام شامخ بازنشستگان، تکریم و حمایت از آنان دانست.

مهندس حمید فیاض ضمن اشاره به فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی و یادآوری لزوم تکریم و احترام سالمندان در فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی، با بیان گوشه ای از توانمندی ها و خدمات بازنشستگان، آنان را شناسنامه های غیر قابل ابطال برق کازرون دانست و تصریح کرد: این مدیریت با اشراف به وظیفه شرعی، قانونی و مسئولیت های اجتماعی خود آماده همکاری همه جانبه و خدمت رسانی به بازنشسته های عزیز می باشد.

این مقام مسئول گفت: اسم و آوازه و شهرت و خدمات کم نظیر صنعت برق به ویژه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس و شهرستان کازرون مدیون تلاش، تعهد، رنج و مشقت های بازنشستگان ارجمند می باشد.

{$sepehr_album_920}

وی با اشاره به گستردگی منطقه عملیاتی برق کازرون در گذشته که شامل شهرستان های کازرون، فراشبند، نورآباد و رستم بود تاکید کرد: توان و تعهدی که نیروی های بازنشسته در توسعه خطوط و تامین برق مطمئن و پایدار به خرج دادند با توجه به امکانات آن موقع و گستردگی منطقه عملیاتی، واقعا بی نظیر و تحسین برانگیز بود.

مهندس فیاض با اشاره به قراردادهای جدید درمان، بیمه تکمیلی، سرمایه گذاری، خدمات رفاهی و... خواستار ارتباط بیشتر بازنشسته های عزیز با مدیریت توزیع برق کازرون و شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گردید تا ضمن آگاهی و بهره مندی از خدمات حمایتی شرکت توزیع ، با تحلیل نقاط ضعف و قوت ، انتقادات و پیشنهادات خود را به مدیریت و  شرکت توزیع اعلام نمایند.

در ادامه، دکتر حبیبی سخنران این همایش، با اشاره به مراحل مختلف زندگی از تولد تا کهنسالی و تشریح لطایف و لذت های هر کدام از این مراحل، اطلاق واژه بازنشستگی را کمی سخت و خشن توصیف و تاکید کرد: بسیار شایسته خواهد بود اگر ما و همه مردم  واژه باتجربه را جایگزین بازنشسته کنیم .

وی با برشمردن برخی تفاوت های عاطفی، تحلیلی و رفتاری زنان و مردان تاکید کرد: در دوران باتجربگی به علت فراغت زیاد و توجه به رفتارهای همدیگر، این تفاوت ها بیش از پیش نمایان خواهد شد و اگر ما ندانیم که کجای کار قرار داریم و ندانیم که وجه اشتراک و اختلاف ما و همسران ما چیست و راه آسایش و آرامش کدام است، ناخودآگاه بحران، سرخوردگی، احساس پوچی، افسردگی و آلزایمر گریبان همه ما را خواهد گرفت.

این استاد دانشگاه اظهار داشت: درک تفاوت ها در کنار ورزش ذهن (کارکشیدن از فکر و ذهن و انجام هدفمند فعالیت ها و سرگرمی های روزانه)، امید و امیدواری را در وجود تک تک باتجربه ها شعله ور ساخته و دنیایی  سرشار از عشق، امید، نشاط و سر زندگی به آنان هدیه خواهد کرد .

دکتر حبیبی لازمه حضور و محقق شدن عشق و امید در زندگی را تغییر نگرش افراد به سوی مثبت اندیشی و تحول فردی دانست و تصریح کرد: ما در دنیای بد و خوبی که خودمان با تفکرات و نگرش های خود می سازیم زندگی می کنیم و مهمترین عامل در احساس آرامش و خوشبختی، خود ما هستیم پس می توان با درک شرایط، محیط، اطرافیان و ابزارها، زندگی را برای خود و اطرافیان شیرین و شیرین تر کنیم و یا بر عکس .

در این مراسم مهندس رستمی و جمشیدی مدیران برق شهرستان های نورآباد ممسنی و رستم ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، از مدیریت برق کازرون جهت اجرای زیبا و به یادماندنی این همایش تقدیر و تشکر نمودند.

مهندس فرشید رستمی در سخنان خود عشق ورزی، و مهندس جمشیدی لزوم احترام عملی را ماحصل این همایش شیرین عنوان  و بر برگزاری مستمر آن تاکید کردند.

گفتنی است: مهندس حمید فیاض طی  اقدامی در خور شاءن، برخی از عزیزان بازنشسته را که به علت کهولت سن و یا بیماری در مراسم حضور نداشتند توسط اکیپی از کارکنان برق کازرون به محل همایش منتقل کرد که با استقبال بی نظیر همکاران سابق خود مواجه شده و در این همایش شاد بسیاری از دردها و رنج های خود را برای لحظاتی فراموش کردند.

بنا براین گزارش، پیش از سخنان سخنران اصلی مراسم، گروه نمایشی دوکوهه با طنازی و هنرنمایی آقایان ابوالفضل سیروس و همکاران ایشان، شور و شادی وصف ناپذیری به جمع بازنشسته های عزیز هدیه داده و لبخند را بر لب های آنان نشاندند.

در پایان مراسم که با اجرای مسابقه ای شاد و مفرح و اهدای جوایز همراه بود، بازنشسته های گرانقدر صنعت برق با روحیه ای وصف ناپذیر، خواستار تداوم این گونه برنامه ها شدند.