کد خبر: ۱۷۲۷۱
تاریخ انتشار:۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
علی اسدزاده؛
از عزت آفرینان تا حقارت پذیران
امروز مفتخریم که به برکت خون دلاورمردان عرصه جهاد و شهادت که در دفاع از کیان اسلام و ایران و دفاع از مظلومین و مستضعفین جان عزیز خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای ملت عزت، قدرت و صلابت آفریدند و مقاومت و پایداری های امروزِ ما، مدیون فداکاری آنهاست.
ما ملتی بزرگ، اصیل، نجیب، باکفایت، بافرهنگ و تمدنی دیرین و سرافراز از سرزمینی کهن، پهناور و پرآوازه (ایران) هستیم که با هوشیاری و درایت اسلام را پذیرفته و به قول دانشمند شهید آیت الله مطهری (ره) «اسلام و ایران -ایرانیان- خدماتی متقابل داشته اند».
و بعد هم که در بین فِرَق و مذاهب اسلامی، شیعه اثنی عشری را انتخاب نموده، و در این برهه هم که مفتخر به پاسداری از اسلام ناب محمدی (ص)، انقلاب و جمهوری اسلامی، این یادگار خمینی کبیر (ره) و ترویج و اشاعه ی آن برای زمینه سازی انقلاب حهانی مصلح کل و منجی بشریت، از این همه ظلم و تجاوز و فساد می باشیم.
و امروز مفتخریم که به برکت خون دلاورمردان عرصه جهاد و شهادت که در دفاع از کیان اسلام و ایران و دفاع از مظلومین و مستضعفین جان عزیز خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای ملت عزت، قدرت و صلابت آفریدند و مقاومت و پایداری های امروزِ ما، مدیون فداکاری آنهاست.
امروز ما مفتخریم که رزمندگان عزیز ما  اعم از سپاهی، بسیجی و ارتشی ها در جبهه های نبرد فرا مرزی در مقابل جبهه کفر و شرک و نفاق، با مزدوران استکبار، منافقین و متحجرین تکفیری و داعش، آنچنان ایستادگی و مقاومتی از خود به نمایش جهانیان می گذارند و پوزه ی آنها را به خاک می مالند که قوت قلب مستضعفین، امید مظلومین و باعث تقویت جبهه های ضداستکباری در جهان شده اند و برای ایران اسلامی عزت آفرین و موجب مجد و عظمت هرچه بیشتر گردیده اند.
ولی مع الأسف، آنها که باید در میادین دیپلماسی و سیاسی و پشت میزهای مذاکره و در عقد قراردادها، از این همه پشتوانه ی عظیم، همچنین رهبری های خردمندانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب، آمادگی های دفاعی نظامیان جان بر کف و شهدای عزت آفرین دفاع مقدس و مدافعین حرم، بهره مند گردیده و در اوج صلابت و عزت در برابر زیاده خواهان و تجاوزگران بایستند و با قدرت و شجاعت و تدبیر از استقلال، اقتدار، منافع و مصالح ملی و اقتصادی دفاع کنند، گاه کوتاهی و کم توجهی کرده و مغلوب حیله ها، بی صداقتی ها، عدم پایبندی به تعهدات و کینه توزی های طرف مقابل و دشمنان قسم خورده می گردند.
و بدتر اینکه ملت شریف و رشید ایران اخیراً شاهد صحنه بسیار تأسف بار و عملکرد بسیار سخیف و زشت و حقیرانه برخی نمایندگان در مجلس شورای اسلامی در برابر خانمی از دیار غرب و فرنگ بودند که با حالت ذوق زدگی و اشتیاق در تلاش برای گرفتن عکس یادگاری و سلفی از خانم موگرینی بودند،خانمی که در زورگویی ها، تهدیدها و تحریم های آمریکا و متحدین اروپاییش علیه ایران و تجاوز به حقوق حقه جمهوری اسلامی و ملت ایران شریک و همراه می باشد.
متأسفانه این عمل نمایندگان سلفی بگیر جز دال بر خودکم بینی، حقارت پذیری و عدم معرفت به جایگاه نمایندگی و شخصیت سیاسی و پارلمانی خود و نداشتن ظرفیت چنین جایگاه مهم و عظیم و باشرافتی است و تأسف بارتر که همه کسانی که با رسانه ها سر و کار دارند دیدند و شنیدند که از طریق رسانه های غربی و مخالفان چگونه این تجمع نمایندگان سلفی بگیر دور خانم موگرینی را به تمسخر گرفتند و به ریش همه خندیدند.
امیداست نمایندگانی که مرتکب چنین خلاف فاحش و حقارت پذیری شدند در محضر خدای متعال توبه کرده و از مردم ایران به خصوص مردم حوزه نمایندگیشان معذرت خواهی نمایند.