کد خبر: ۱۶۷۶۷
تاریخ انتشار:۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲
با حکم دکتر میرزاده:
دکتر جمال الدین الوانی سرپرست دانشگاه آزاد کازرون شد
دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، طی حکمی دکتر جمال الدین الوانی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کازرون منصوب کرد

به گزارش کازرون نما، دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، طی حکمی دکتر جمال الدین الوانی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کازرون منصوب کرد. وی همچنین در پیام‌ جداگانه ای از دکتر سعید خاتم ساز(رئیس قبلی دانشگاه آزاد) در دوران مسئولیت ریاست واحد کازرون قدردانی کرد. 

این درحالی است که هیئت امنا دانشگاه آزاد اسلامی امروز به ریاست دکتر علی اکبر ولایتی تشکیل و دکتر میرزاده را از سمت ریاست دانشگاه آزاد برکنار و دکتر علی محمد نوریان را به سرپرستی این دانشگاه برگزید.

گفتنی است: دکتر جمال الدین الوانی متولد 1347 از شهرستان کازرون و پزشک عمومی است که سوابقی همچون ریاست دانشگاه آزاد زاهدشهر، دبیر منطقه 16 دانشگاه آزاد و معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاداسلامی استان فارس را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است: پیش از این و پس از دکتر خاتم ساز، دکتر عبدالحمید فرزانه رئیس دبیرخانه هیئت امنا دانشگاه های آزاد فارس با حفظ سمت سرپرستی دانشگاه آزاد کازرون را برعهده داشت و طی هفته های گذشته، برخی از رسانه های شهرستان از نهایی شدن حکم رئیس سابق حوزه معاونت اداری مالی دانشگاه کازرون برای مدیریت بر این دانشگاه خبر داده بودند.

مشکلات و بدهی های سنگین مالی، کاهش شمار دانشجویان، گسترش و جذب رشته های تحصیلات تکمیلی و مطالبه مردم، دانشجویان و اولیاء آنها برای راه اندازی بیمارستان آموزشی امام علی(ع) این دانشگاه از چالش های مدیریتی فراروی دکتر الوانی برای هدایت بزرگترین مجتمع آموزش عالی شهرستان کازرون است