کد خبر: ۱۶۶۳۸
تاریخ انتشار:۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸
مهندس نوذری در کازرون خبر داد:
انجمن توسعه فارس با مشارکت چهره هایی از دو جناح تشکیل شد
مهندس غلامحسین نوذری وزیر اسبق نفت جمهوری اسلامی ایران در دیدار نوروزی خود با مسئولین زادگاهش، بخش کوهمره نودان خبر از تشکیل انجمن توسعه فارس در راستای توسعه و پیشرفت این استان با بهره گیری از مدیران و چهره های علمی استان فارس با گرایش های مختلف سیاسی خبر داد

به گزارش کازرون نما به نقل از علی دهداری خبرنگار نودان آنلاین؛ مهندس غلامحسین نوذری ضمن تبریک به مردم و مسئولین نودان گفت: دور هم بودن مسئولین و وحدت مسئولین شهر موجب برکت و پیشرفت شهر است.

وزیر اسبق نفت افزود: از خردادماه سال گذشته تا اسفند 95 در تهران از نیروهای استان فارسی شامل همه جریانات سیاسی کشور اعم از چپ و راست، اصلاح طلب و اصولگرا مانند وزرا، معاونین وزیر، نمایندگان مجلس دوره های قبل و فعلی و مدیران کل دعوت به عمل آمد و جلسات مکرری تشکیل شد و منتج به اساسنامه ای شد که تشکیل انجمن توسعه فارس برای پیشرفت استان فارس را در پی داشت.

انجمن توسعه فارس را تشکیل دادیم

مهندس نوذری در ادامه افزود: از آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس، آیت الله دستغیب نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان و استاندار فارس هم در این جلسات دعوت به عمل آمد که مسئولیت هیئت امنا این انجمن با دکتر ملک زاده معاون فعلی وزیر بهداشت و درمان و مسئول اجرایی این انجمن با اینجانب می باشد.


نوذری با اشاره به اینکه این انجمن هفته ای دو جلسه را در دستور کار خود دارد که کار نو و جدیدی برای پیشرفت استان فارس می باشد، خاطرنشان کرد: در این انجمن 9 کارگروه در بخش های مختلف با بهره گیری از نیروهای توانمندی از فارس در تهران تشکیل شده است.

وی درپایان همفکری جریانات کشور که از لحاظ سیاسی دارای اختلاف سلیقه می باشند برای پیشرفت و توسعه استان فارس را در نوع خود جالب ارزیابی کرد.