کد خبر: ۱۶۵۱۵
تاریخ انتشار:۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
قهرمان (1)

بسیاری از ورزشکاران کازرون شاگرد کلاس ورزشی اش بودند و البته تعداد زیادی از قهرمانان رشته های والیبال و بسکتبال و هندبال، اول از همه شاگرد این بزرگ مرد عرصه ی ورزش شهرستان و چه بسا استان بودند.

قهرمانانی که سه گام و پرش و پرتاپ و آبشار و پاس و توپ و تور و سبد و خط کشی و ابعاد زمین های ورزش های سالنی را از او آموخته بودند.

همیشه با یک حرص و ولع خاص و یک تعصب ویژه به امر ورزش می پرداخت و عنوان ها و کارت های داوری درجه یک رشته های والیبال و هندبال را داشت و بیشتر مسابقات شهرستانی و استانی در این رشته ها را سوت می زد.

بارها ریاست هیات های والیبال و هندبال شهرستان را به عهده داشت و اتفاقاً در همان زمان ها پیشرفت قابل توجهی در این رشته ها با مدیریت این انسان سخت کوش میدان های ورزش شهرستان کازرون قابل لمس بود.

همه ی مسوولان ورزش کشور و در اکثر فدراسیون ها او را به خوبی می شناختند و حرفش و خواسته اش را زمین نمی انداختند.

قهرمان (1)

آن قدر روابط اجتماعی خوبی داشت، که بلافاصله با دیگران دوست می شد؛ حتی بهترین پزشک های سراسر ایران. ماشین پیکانش همیشه پر از داروهای گیاهی و طبی بود.

انسان بسیار خوب و مربی و داور و سرپرست ورزشی با تجربه و آگاهی بود.

همه ی ورزشکاران و اهالی ورزش دوستش داشتند حتی با ... هایش!

"مرحوم محمد جعفر آیین پرست" را می گویم.

حیف شد، خیلی زود از بین ما رفت و جامعه ی ورزش کازرون را در بهت و حیرت نشاند؛ اما بازیکنان و قهرمانان ورزشی و شاگردان خوبی را از خود به جای گذاشت، این زنده یاد برای ورزش ما یک قهرمان بود.

یاد و خاطراتش زنده باد.