کد خبر: ۱۶۳۵۳
تاریخ انتشار:۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵
امام‌جمعه قائمیه:
واردات باید به حداقل برسد و از تولید داخلی حمایت کرد
خطیب نماز جمعه قائمیه گفت: مسؤولان باید تلاش کنند واردات به حداقل برسد و از تولیدات داخلی حمایت کنند.

به گزارش ایمان احمدی خبرنگار کازرون نما از قائمیه ، حجت‌الاسلام‌ حسین انصاری در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر  با تسلیت به بازماندگان حادثه پلاسکو تهران اظهار داشت: مجروح شدن جمعی از نیروهای سازمان آتش‌نشانی و به شهادت رسیدن آن‌ها به‌یقین نزد خداوند اجر و پاداش بسیاری دارد و طبق فرموده رسول خدا (ص) هرکس جلو هجوم آب و یا آتش را بگیرد و جمعی از مسلمانان را نجات دهد بهشت بر او واجب است.

وی با اشاره به اعدام سه جوان انقلابی بحرینی و موج اعتراضات مردمی در این کشور خاطرنشان کرد: مردم بحرین علیه دیکتاتوری آل خلیفه اقدام به اعتراض و تظاهرات کردند و خواستار اصلاحات اقتصادی و سیاسی شدند که با مثلث آل سعود و آل خلیفه و انگلستان و حمایت آمریکا سرکوب شد.

وی تصریح کرد: امروز رژیم آل سعود و شیوخ احمق و مرتجع عربی در منطقه ایجاد ناامنی، در سوریه و یمن و بحرین جنایت و با اسلحه و پول به گروه داعش کمک می‌کنند و مانع حضور ما در مراسم حج می‌شوند و در ظاهر خادم‌الحرمین اما درواقع خائن‌الحرمین هستند.

خطیب جمعه قائمیه با بیان اینکه رژیم آل سعود یک دستشان طواف کعبه می‌کند و با دست دیگر به‌فرمان آمریکا و اسرائیل جنایت می‌کنند افزود: مسؤولان باید تلاش کرده و واردات را به حداقل برسانند و از تولیدات داخلی حمایت و مردم نیز با اصلاح الگوی مصرف از اجناس ایرانی استقبال کنند.

انصاری با اشاره به حضور دیروز سید محمدعلی افشانی استاندار فارس در کازرون گفت: شورای اداری این شهرستان میزبان حضور استاندار فارس و جمعی از مدیران کل و مسؤولان کازرون و نماینده مردم این شهرستان بود که از پروژه‌های در دست اقدام بازدید کردند که امیدواریم شاهد برطرف شدن مشکلات در آینده نزدیک باشیم.

انصاری در پایان گفت: در چند هفته آینده سالگرد شهدای مدافع حرم و شهید مدافع حرم شهر قائمیه سید فخرالدین تقوی است که امیدواریم مسؤولان و مردم تلاش کنند مراسمی باشکوه در این مورد برگزار شود.

انتهای پیام/